Alltid gillat foto & att fota!

2010-12-06 @ 09:39:41 • Kommentarer (1)PermalinkElektronikTrackbacks ()


Kom ni ihåg när man fick fota med rulle & framkalla! Det finns fortfarande men knappt används & en ny generation av ungdomar vet väl knappast vad det är för något allt är ju digitalt numera!

Fördelar med kameran som hade rulle var ju mycket du kunde ej redigera bilderna eller radera om du blev missnöjd.
Därför blev kortet alltid the catch in the moment! & man hade ju något att se fram emot att vänta in den där framkallningen av bilderna du inte sett på en skärm redan innan som man gör med en digitalkamera.

Till sist så satte man korten i roliga album hemma & intesom i dagens läge låter dem ligga på en extern hårddisk.

Suck framtiden blir tråkigare!

Justja! Jag är med i en tävling på citygross med en bild jultema kika gärna & lägg en röst på bilden genom att klicka på hjärtat med ett plus på!  KLICKA HÄR för att kika på bilden & rösta TACK! =)

Kommentarer

Postat av: Carina

Jag tror jag ska återgå till den kamran och rullen för man har ingen ordning på korten idag jag har ju alla min 40 album som ärrrrrrrrrrr så roliga

2010-12-06 @ 19:29:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback