Supernintendo & Zombies!

2010-11-17 @ 21:23:13 • Kommentarer (0)PermalinkElektronikTrackbacks ()

Som konsollälskare har man gamla konsoller & har haft sedan de kom!
Spelar fortfarande Super Nintendo som släpptes i Sverige den 4 juni 1992.

Hela Super Nintendos historia finns att läsa genom att trycka HÄR!!!

Men till saken så kom jag ihåg spelet Zombies ate my neighbours där man är 2 äldre barn & ska döda zombies & massa mer varelser med vattenpistol, vattenbomber bazookas m.m ett av de första spelen till Super nintendo där man kunde springa runt 2 players & samarbeta som var helt lyckat & även är idag!

Jag & en kompis hyrde alltid detta spel på VIP VIDEO ( en videobutik) som man kunde göra på den tiden!

Men för några år sedan plockade jag fram Super nintendot & budade på detta spel på tradera & vann hem det =) sean dess har jag & min syster haft Tacos & zombies kvällar ibland! ( vi käkar tacos, godis & spelar massa Zombies på Super nintendot & känner oss som vi vore barn igen HÄRLIG KÄNSLA!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback