Vann en tävling & kom & tänka på en sak!

2010-11-12 @ 16:57:33 • Kommentarer (2)PermalinkSnacksTrackbacks ()

Vann e tävling från estrella nu i veckan i priset fick man välja sin favorit & jag valde 15 st påsar INDIAN CHEDDAR POPCORN mums! Nu är mina kvällar räddade haha =)...

Det var då jag kom att tänka på någon som minns rosafärgade popcorn med hallonsmak försvann lika fort de kom, & Sf bio sålde även popcorn med kola smak! Dock gillade jag popcornen med kola smak, jag var nog en av få! haha :D

Ikväll ska jag till syster & äta klassiska familjematmyset från 90 talet TACOS! det dör nog aldrig ut! Men hujaeda mig så gott!

Här kommer en bild på min vinst i veckan!

Kommentarer

Postat av: Mamma

Du har sådan tur. Men kan det vara min tur på onsdag den 24 november

2010-11-16 @ 11:05:12

Postat av: soccermum

Hihi.. Älskar fortfarande tacos trots att jag ätit det ända sedan mitten av 80-talet faktiskt!

2010-11-16 @ 22:44:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback